Sambutan Hari Lahir Suami

Rodiah Amir
0

Sambutan Hari Lahir Suami


Berjaya habiskan hari tanpa suami selama 3 hari 2 malam.
Wah macam bercuti kan bunyi dia..

Tapi hazabnya jaga dua makhluk bernyawa ni.
kus semangat. 





Suami ada team building di Taman Negara for 2nd time.
Tahun lepas pon pergi Taman Negara, tahun ni repeat lagi.

Best la agaknya kot kat sana.
Aku even orang Pahang tak pernah jejak kaki ke sana.

Dan kebetulan tanggal 14 May adalah ulang tahun kelahiran suami.
Hari Ahad. 

Selamat ulang tahun suami.

Oleh sebab timing tak kena maka sambutan untuk suami
sekadar buku/card ucapan + kek yang dibuat dengan kasih sayang.

Chewah.

Alhamdulillah menjadi kek kukus.
Kalau tak jadi confirm makan sendiri tak tunjuk suami.

Hahhahah. 

Walau penat suami happy dan suka.

Ikhwan as usual excited nak tunjuk apa yang dibuat khas untuk abah dia.
Dah tua nak buat surprise pon habis idea.

Mungkin tunggu Celebration dengan anak dara 20 May ni.

Cukup setahun umur in Sha Allah. 

Later aku share resepi kek Coklat layer cheese ni.
In sha Allah. 

Untuk Suami:

Saya tak pandai melahirkan kata-kata romantik untuk tunjuk kasih sayang saya, 
Saya doakan segala yang terbaik untuk awak. 

Insya Allah. 

hitam-hitam si tampuk manggis, walau hitam rasanya manis..eh

buku/card ucapan untuk abah..special

happy birthday suami
Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)