Planning bercuti ke Terengganu dan craving

Rodiah Amir
0
Assalamualaikum.

Minggu ni perasaan macam tergantung. Perasaan terpaksa dan perasaan nak cepat sihat.
Bermingguan di uji nikmat kesihatan di tarik.

Hilang selera makan dan macam-macam jadi.
Jadi bila seksa Ujian tu dah lepas baru la timbul nafsu nak makan, nak berehat, nak bergembira.

Semalam adik beradik perempuan bincang nak bawak mak ke Pulau Perhentian Terengganu.
Aku rasanya memang tak dapat join la kalau nak scuba diving bagai sebab Raudah masih kecik.

Tapi memang dah cakap dengan suami, next place untuk bercuti aku nak ke Kuala Terengganu.
Aku nak breakfast Nasi Dagang  pastu petang-petang nak lepak duduk tepi Pantai makan ice jagung dengan seafood celup tepung.

Itu impian la tu. sekarang tengah gigih baca pengalaman family beranak kecik bercuti.
Siapa ada pengalaman sila share dengan aku. terima kasih.

Untuk craving pagi ni, aku nak makan kek. Dah sampai office mana nak beli kek nya.
Terbayang Kek Secret Recipe “ Absolute Chocolate” harga RM13 per slice.

Aku nakkkkkkkk sekarang. Nakkkkkk. Ok menggila la sengsorang. 


Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)